|
06.12.2011 Шампанські вина запобігають інсультам, - учені | ||
Найкорисніше шампанське - рожеве, - учені Співробітники Університету Ридинга з'ясували, що шампанські вина допомагають серцю, знижують ризик хвороби Альцгеймера, знижують рівень холестерину і запобігає інсультам. В порівнянні із звичайним ігристим вином найбільше антиоксидантів міститься в рожевому шампанському. Нова дієта допускає вживання алкоголю і навіть рекомендує щодня вживати 1-2 порції шампанського. У одному келиху напою міститься всього 91 калорій. А через те, що бульбашки доходять до кровотоку швидше, людина споживає спиртного менше. Дієта вимагає дотримуватися в цілому здорового харчування і регулярно пити шампанське. Подібна стратегія живлення не передбачає постійного недоїдання, правда, споживання все ж варто обмежити 1200-1400 калоріями в день, які повинні поступати переважно з поживними, високоякісними і смачними продуктами. "Якщо ви добре харчуєтеся, ви краще себе почуваєте, і навряд чи їстимете продукти, які призводять до набирання ваги", - стверджує психолог Дирбла Маккалоу з Університету Роухемптона. В той же час дієтолог Елізабет Вейшзельбаум попередила: жінкам в день не слід споживати більше трьох одиниць алкоголю (еквівалентно двом маленьким келихам шампанського). Схожі матеріали: | ||
| ||
| Всього коментарів: 0 | |
Заради безпеки громади: пробація Гребінківщини а... |
У Рудці під час концерту «КОД НАЦІЇ» зібрали пон... |
У Гребінківській громаді молодь навчали діяти пі... |
У Гребінці чоловіка засудили до шести років ув’я... |
Гребінський «Локомотив» зіграє в оновленому чемп... |
У Гребінці родини полонених і зниклих безвісти в... |
На концерті «Код нації» зібрали майже 22 тисячі ... |
У Гребінці Екобус зібрав 82 кг батарейок і сотні... |
У Гребінці привітали медиків із професійним свят... |
Віталій Дяківнич відвідав Гребінку: лікарня, укр... |
У Гребінківській громаді тяжка втрата: помер Зах... |
У Гребінці ветеранам на пробації допомагатимуть ... |
У Гребінці під час благодійного off-road заходу ... |
У Пирятині ветерани з трьох громад змагалися у в... |
«Живи на максимум! Максимум добра!»: у Гребінці ... |
Юні футзалісти з Гребінки вибороли срібло Кубка ... |
У Гребінці 77 учасників долучилися до благодійно... |
Гребінківська громада продовжує підтримувати укр... |
Учениця Гребінківської ЗОШ №4 здобула перемогу н... |
У Пирятині командир роти, за версією слідства, в... |
|
НАЙБІЛЬШ ЧИТАЄМІ
|
|
|

Співробітники Університету Ридинга з'ясували, що шампанські вина допомагають серцю, знижують ризик хвороби Альцгеймера, знижують рівень холестерину і запобігає інсультам. 


















